В номере от 18 июня «Юг» писал о повышении с 1 июля стоимости проезда в городском электротранспорте. Напомним, даже нынешний советник мэра Вадим Черный возмутился по этому поводу, заявив на пресс-конференции: «Я против повышения оплаты проезда в горэлектротранспорте. До увеличения стоимости билетов необходимо выяснить, куда «уходят» деньги».
Самое интересное, однако ж, еще в одном аспекте безудержного взлета цен в трамваях и троллейбусах.
Изначально горсовет намеревался повысить тариф на пятьдесят процентов — до полутора гривень за поездку, но Кабмин умерил аппетиты, разрешив скачок лишь на двадцать пять процентов. Тогда предприимчивые деятели от транспорта отыскали лазейку. Они клятвенно заверили горожан в том, что подорожание пройдет в две ступени: с 1 июля — на двадцать пять копеек, а осенью — еще на двадцать пять. Короче, сугубо по-одесски: опять двадцать пять!
На заседании исполкома горсовета 31 мая ряд депутатов высказались против таких новшеств. В частности, Геннадий Чекита предложил снять этот вопрос с повестки дня исполкома, поскольку на прием к нему приходят одесситы, которые утверждают, что теперь проезд в электротранспорте для них будет слишком дорогим. Мэр Алексей Костусев призвал депутата «не заниматься популизмом».
Директор коммунального предприятия «Одесгорэлектротранс» Дмитрий Полунин отметил, что, согласно анализу, проведенному специалистами КП, в 2010 году себестоимость перевозки одного пассажира в электротранспорте составляла 1,55 гривни. В нынешнем — уже 1,82 гривни (почти как в Киевском метрополитене!). Повышение же тарифа на двадцать пять процентов даст в бюджет предприятия дополнительно пять—шесть миллионов гривень.
По мнению экспертов, горсовет протянул «перспективное» решение, в том смысле что цены на проезд в горэлектротранспорте будут возрастать в несколько этапов. Этим документом определено, в частности: «Стоимость постоянных проездных билетов в городском электрическом транспорте (трамвае и троллейбусе) устанавливается коммунальным предприятием «Одесгорэлектротранс», исходя из тарифа на перевозку одного пассажира». До 1 июля цена месячного гражданского постоянного проездного билета в троллейбусе и трамвае составляет сорок девять гривен, исходя из стоимости, в среднем, сорока девяти поездок. После частичного (на двадцать пять процентов) повышения этот же проездной билет обойдется уже в сто десять гривень.
«Как же так, почему же он подорожал сразу на семьдесят пять процентов?» — удивится каждый пассажир. Все предельно просто, дорогие сограждане: ведь семьдесят пять больше, чем двадцать. И еще. Это значит, что теперь стоимость одной поездки по «постоянной картонке» приравнивается к проезду в… маршрутном такси. Подсчитаем: сто десять гривень разделим на сорок девять (средне-условное число поездок), получаем 2,25 гривни. Вот и вся арифметика!
В нормальных (не говоря уже о цивилизованных) странах, постоянный клиент непременно пользуется скидками (льготами). Когда стоимость проезда для «простого пассажира» составляет, скажем, 1,25 гривни, для постоянного — куда меньше. Только не у нас…
Кількість жертв негоди в Одесі зросла до десяти: у Пересипському районі знайшли тіло 90-річної жінки. Оновлені дані навів віцепрем`єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба.
У найближчі одну-дві години дощ в Одесі досягне критерію «надзвичайний» (>80 мм). Це відповідає ІІІ (червоному) рівню небезпеки метеорологічних явищ, повідомив Гідрометцентр Чорного та Азовського морів.
Сьогодні, 24 вересня, рішенням сесії Одеської міської ради дві міські вулиці перейменовано на честь загиблих захисників України – В`ячеслава Кирилова та Олександра Свіща.
З 2 вересня в Одесі відновлено роботу трамвайного маршруту №7 «Північ-Південь», який забезпечує пряме сполучення між найвіддаленішими районами міста – від вулиці імені 28-ї бригади до 11-ї станції Люстдорфської дороги.
Минулими вихідними на Одесу обрушився шторм, внаслідок дощу та поривчастого вітру в місті повалено 73 дерева та великі гілки. Наразі роботи з ліквідації наслідків негоди вже завершено.
У ніч на 20 серпня російські агресори знову масовано атакували південь Одещини ударними безпілотними літальними апаратами. Під ударом був Ізмаїльський район.
Департаменту міського господарства Одеської міськради виділено фінансування для проведення технічного обстеження та першочергових протиаварійних робіт у будинках, що постраждали внаслідок ворожих атак.
У результаті масованого удару по Одесі, вчиненого російськими терористами напередодні, 17 червня, у Приморському районі пошкоджено десятки житлових будинків.
Внаслідок сьогоднішньої атаки російських терористів, що на світанку спрямували на Одесу ударні безпілотники, в місті ушкоджено понад 50 будинків, з яких п`ять зазнали суттєвих руйнувань.
У Приморському, Київському та Хаджибейському районах Одеси розпочато відновлення водопостачання, відключеного через масштабну аварію на магістральному водогоні.
В Одесі припинено подачу води споживачам у Хаджибейському та Київському районах міста. Це сталося через аварію на магістральній ліній, повідомили в мерії.
У ніч на 10 червня російські терористи атакували Одесу ударними безпілотними літальними апаратами. Попередньо встановлено, що ворог застосував понад 10 БпЛА.
У 16-поверховому житловому будинку на проспекті Князя Ярослава Мудрого (раніше – Академіка Глушка), 2, що постраждав унаслідок ворожої атаки 1 травня, завершено першочергові протиаварійні роботи.
Сьогодні, 13 травня, під час позачергової сесії Одеської міської ради депутати підтримали внесення змін до Міської цільової програми «Незламна Одеса» на 2024–2026 роки.
За даними Одеського обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ України, інтенсивність епідемічного процесу з ГРВІ та грипу в Одесі знизилася та відповідає низькому рівню.